Kocaeli Çağrı Merkezi 2024 Yılında 1 Milyon 302 Kişiyle İletişime Geçti
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin halkla ilişkiler birimi olan 153 Çağrı Merkezi, geçen yıl toplamda 1 milyon 302 kişiyle temas kurdu. Kocaelililer, belediye iletişiminden memnuniyetlerini dile getirdi.
Köprü Vazifesi Gören Çağrı Merkezi
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin kurduğu 153 Çağrı Merkezi, vatandaşlar ile belediye arasındaki iletişimi güçlendirmek için önemli bir rol üstlenmektedir. Tüm hizmetleri tek bir numara üzerinden sunan çağrı merkezi, 2024 yılında 1 milyon 302 kişiyle iletişim kurdu.
Hızlı Çözümler Sunuluyor
62 operatör tarafından yönetilen 153 Çağrı Merkezi, gelen talep, öneri ve şikayetleri ilgili birimlere ileterek sorunlara hızlı çözümler üretiyor. Geçen yıl genellikle hat-sefer-saat bilgisi, sosyal hizmetler ve ilaçlama konularında vatandaşlardan gelen çağrılara cevap verildi.
Sosyal Medya Aktif olarak Kullanılıyor
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, 153 Çağrı Merkezi’nin yanı sıra Twitter, Facebook ve Instagram gibi sosyal medya platformları üzerinden de 7/24 vatandaşların talep ve önerilerini alıyor. Geçen yıl sosyal medya aracılığıyla 70 bin 286 kişiyle iletişime geçildi. Ayrıca “Çek-İlet Kocaeli” uygulamasıyla mobil olarak da taleplerinizi iletebilirsiniz.